سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما از چیزی که نمی داند، پرسیده شود، از گفتن «نمی دانم» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
سنتوری (به نقل از سایت رسمی محسن چاوشی) - طرفداران و دوستداران چاوشی
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
سنتوری (به نقل از سایت رسمی محسن چاوشی)

مهدی اسماعیلی :: شنبه 86/11/27 ساعت 10:38 صبح

بنام خدا

قصه تلخ سنتوری که نا خواسته صدایش را به تاراج بردند!

فیلم علی سنتوری آخرین ساخته ی داریوش مهرجویی با هنرمندی بهرام رادان و گلشیفته فراهانی  با اتفاقات ناگواری که برایش رقم خورد شاید پایانی بهتر ازاین در تقدیرش پیدا نبود.

بهترین فیلم جشنواره سال گذشته ی فیلم فجر نه جایی روی پرده های تاریک سینما پیدا کرد وگویا تا حتی برای اکران در خانه ها هم قامتش به روی دی وی دی ها سنگینی میکرد.

ادامه مطلب رو مطالعه بفرمایید .

 

 

چند روزیست که جسد بی جان علی سنتوری را روی دستان کفتارهای اینترنتی دست به دست و خیابان به خیابان طواف بی کسی و مظلومیت میدهند ؛ آری این عاقبت یکی از پر مخاطب ترین و پر هیاهو ترین فیلم دهه ی گذشته ی سینمای ایران در همان 2 بار اکران جشنواره ی فجر بود.

برخی تولیدات سینمایی خصوصا در بازارنیمه آشفته ی سینمایی ایران تا حدی در حد نازل  و زیر کیفیت استاندارد هسستند که مخاطبان فیلمهای فارسی در بعضی فصول این تولیدات دچار یک زدگی و سر خوردگی میشوند و  تصحیح ونقد این قبیل تولیدات یک روند فرسایشی را میطلبد .

هرچند که نمیتوان زحمات و تلاشهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسولان فرهنگ این مرز و بوم را در راستای ارتقاء فرهنگ و هنر جامعه نادیده گرفت ؛ همانطور که به راحتی با مقیاس فیلم و موسیقی در یک فرجه ی زمانی از قبل تا بعد از انقلاب ؛ این امر پر واضح است که همسانی تولیدات هنر و فرهنگ با شریعت اسلام و موازین دینی و اعتقادی مردم و تغییر سلیقه ی مخاطب با تولیداتی سالم و پر محتوا از تلاشهای روز افزون همین عزیزان بود.

اما یک اما..!

اما در این میان گاه سولاتی در اذهان مطرح و همواره بی پاسخ باقی میماند و چراهای بزرگی که تا بدین لحظه پاسخی منطقی و قانع کننده برای آنها از مراجع مسوول دریافت نکردیم؟؟؟

بگذریم که مجال کنکاش در این گونه مسایل در حیطه ی فعالیتهای ما نیست اما چگونه بعضی از دکانهای اینترنتی به خود اجازه میدهند که هر کاری را که دوست دارند انجام دهند و چنین افتضاح فرهنگی را به بار آورند بدون اینکه کسی جلودار این گستاخی آنها و تو دهنی زدن به تمامی کسانی که برای ارتقا هنر تلاش میکنند باشد؛ آیا بهتر نبود پیشتر ها برای ارتقا امنیت اجتماعی ازادامه ی فعالیت این اراذل و اوباش و سارقان و متعرضان به حریم خصوصی و شخصی هنر و هنرمندان جلوگیری میکریم؟

کاش کمی تامل کنیم و با پرهیز از سختگیریهای گاه نا به جا ؛ راه را برای رشد و ترقی فرهنگ و هنر جامعه هموار تر کنیم تا به جای دوری کاربلد ها از گود هنر؛ آنها را بیشتر با مردمی که عاشقانه آنها را دوست دارن آشتی دهیم.

آری ! این خود فقر فرهنگی است، اینجا آگاهانه هنر دار می زنند ، هنر می فروشند ، هنر می کشند، هنر می سوزانند. این واقعه ی تاسف بر انگیز کمر ما را در کنار مسئولان فیلم سنتوری و جامعه ی هنری ایران و خصوصا محسن چاووشی خم کرده . از تمامی عزیزان و هوادارانی که محسن چاووشی را دوست دارند تقضا داریم تا در کنار محسن چاووشی این کار ناپسند اخلاقی را محکوم کنند و با در انزوا قرار دادن این سارقان آن ها را به خدائی وا گذار کنند که خود آگاه در همه ی امور است.

 

http://mohsenchavoshi.ws


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بی دوست زندگی مرگه از محسن چاوشی
متن آهنگ متاسفم محسن چاوشی آلبوم سنتوری
حماسه ای بزرگ در راه است
نظر سنجی رای به محسن چاوشی
سنتوری بهرام رادان و محسن چاوشی کلیک کنید
مصاحبه جدید در باره آلبوم سیزده
آخرین خبر از آلبوم 8
آلبوم هشت
هشت نام آلبوم جدید
مصاحبه چاپ شده در مجله اتفاق نو
کلیپ فلش ترانه ناز از محسن چاوشی
والپیپر جدید از محسن چاوشی
دوتا عکس جدید از محسن چاوشی
مصاحبه محسن چاووشی با مجله تازه
مصاحبه جنجالی با محسن چاوشی و حرفهای وی در مورد آلبوم یه شاخه نی
[همه عناوین(127)][عناوین آرشیوشده]

About Us!
سنتوری (به نقل از سایت رسمی محسن چاوشی) - طرفداران و دوستداران  چاوشی
مهدی اسماعیلی
اگه دلت گرفته از خیلی ها یه سر به وبلاگ ما بیا (محسن چاوشی)
Link to Us!

سنتوری (به نقل از سایت رسمی محسن چاوشی) - طرفداران و دوستداران  چاوشی

Hit
مجوع بازدیدها: 485301 بازدید

امروز: 34 بازدید

دیروز: 47 بازدید

Day Links
چت روم طرفداران محسن چاوشی [758]
انجمن گفتگو طرفداران و دوستداران محسن چاوشی [337]
[آرشیو(2)]


Notes subjects


آلبوم جدید چاوشی[2] . محسن چاوشی[2] . وبسایت چاوشی[2] . وبسایت رسمی محسن چاوشی . وبسایت محسن چاوشی . مصاحبه جدید در باره آلبوم سیزده . آلبوم جدید محسن چاوشی s1.picofile.com/myprofile/Pictures/weblo . سنتوری بهرام رادان و محسن چاوشی کلیک کنید . محسن جاوش .

Archive


اعتراض به ندادن مجوز به آثار محسن چاوشی
flash clip
مصاحبه ها
آرشیو 1
آرشیو 2
آرشیو 3
آرشیو 4
آرشیو 5
آرشیو 6
آرشیو 7
آرشیو 8
آرشیو 9
آرشیو 10

links
.: شهر عشق :.

LOGO LISTS






In yahoo

یــــاهـو

My music

Submit mail