سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ کینه توزی را دوستی نیست . [امام علی علیه السلام]
آرشیو 1 - طرفداران و دوستداران چاوشی
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
پشت صحنه ها و موزیک فیلم سنتوری

مهدی اسماعیلی :: یکشنبه 85/12/13 ساعت 8:50 صبح


پشت صحنه هایی از فیلم سنتوری و همچنین پشت صحنه کنسرت بهرام رادان که با صدای گرم محسن چاوشی لب میزنه به همراه آهنگ کامل این فیلم با صدای محسن چاوشی که بسیار زیباست
پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.
جا داره از دوستان خوبمون در وبسایت سینمای ایران تشکر ویژه ای بکنیم و خسته نباشید بگیم.





پشت صحنه 1
پشت صحنه 2



پشت صحنه کنسرت با صدای محسن چاوشی
موزیک با کیفیت بالا

با تشکر از سایت :

http://www.mc-song.com


نوشته های دیگران()

دختر فراری

مهدی اسماعیلی :: شنبه 85/12/12 ساعت 9:45 صبح

در مورد آلبوم دختر فراری
آلبوم دختر فراری که چندی پیش منتشر شد شامل 7 تراکه که آهنگ دختر فراری ساخته محسن چاوشی است و تنظیم دو اهنگ دختر فراری و قهوه هم از شهاب اکبری است. متاسفانه مهدی رضوان نامی از شهاب اکبری در کاور آلبوم به عنوان تنظیم کننده نبرده.
آهنگ ها رو می تونید از سایت رسمی مهدی رضوان دانلود کنید:

نوشته های دیگران()

پوستر زیبای محسن چاوشی به امیر ارجینی شاعر آهنگهای چاوشی

مهدی اسماعیلی :: چهارشنبه 85/12/9 ساعت 10:14 صبح

محسن جان دوستت دارم


نوشته های دیگران()

دل برا ت میسوزه رفیق(نقد و بررسی)

مهدی اسماعیلی :: چهارشنبه 85/12/9 ساعت 10:8 صبح

 
نگاهی به مصاحبه محسن چاوشی با مجله همدل
هر کدوم از ما آدما تو زندگیمون ممکنه از یک هنرمندی خوشمون بیاد.بعضی ها در زمینه نقاشی از کسی خوششون میاد، بعضیا در زمینه خطاطی و...
البته من هم در زمینه موسیقی به محسن چاوشی علاقه مندم و فکر می کنم حق دارم از این علاقه خودم دفاع کنم.حالا چرا این موضوع رو مطرح کردم؟ جوابش بر می گرده به چند روز پیش که تو شماره جدید مجله همدل مصحبه ای رو با محسن خودنم. تو این مصاحبه سوالاتی از محسن پرسیده شده بود که انگار ایشون یه خواننده بی پشتوانه و غیر حرفه ایه. این اولین بار نبود که از مجله همدل اینگونه مسائل رو میبینیم. خبرهای قدیمی و تکراری، کوچک بودن گستره ی پوشش خبری و مسائل دیگه هم هستن که باعث می شن ما لقب غیر حرفه ای رو به این مجله بدیم.البته نمی خوام این مجله رو محکوم کنم. اما به عنوان یک مخاصب انتظار دارم که سر دبیر محترم این نشریه، آقای «داریوش شهریاری» که خودشون هم از خواندگان نوپای ایران هستن ،کمی روی سوالاتی که از خواننده ها می پرسن دقت کنند. در اینجا چند نمونه از سوالات غیر مستند این مجله رو مطرح می کنیم: 



- تو با ترانه " نفرین" مطرح شدی، اما الان می گویی که این کار را دوست نداری. چرا الان به این نتیجه رسیده ای؟
- ولی همین نفرین اسم تو را سر زبانها انداخت. قبول نداری که مدیون ترانه "نفرین" هستی؟
 


چرا محسن با ترانه نفرین مطرح شده؟ آیا شما مدرک و سندی دارید که محسن به خاطر این آهنگ مطرح شده؟ من خودم شخصا اولین بار با آهنگ «کوچ محسن چاوشی» به ایشون علاقه مند شدم. شما که یک خبر نگار حرفه ای برای مصاحبه می فرستید آیا نمی دونید این سوال یک نوع تایین تکلیف برای خواننده است؟ آیا نمی دونید که یکی از اصول خبرنگاری اینه که نظر شخصی خود خبرنگار در پرسیدن سوالات نباید مطرح بشه؟
 

- یکی از دلایل هم که آن زمان به شهرت رسیدی، شباهت صدایت به سیاوش قمیشی خواننده معروف بود. شباهتی که خیلی زود جایش را به یک صدای "خاص" داد. خودت این شباهت را قبول داری؟
 


به نظر من و خیلی از دوستان  دیگه هیچ شباهتی بین صدای آقای چاوشی و سیاوش نیست. در واقع این شباهت شاید چیزیه که برخی دوست دارن وجود داشته باشه!!! آقای شهریاری مگر شما خودتان خواننده نیستید؟ آیا کسی که کارهایی با این موفقیت و کیفیت میسازه نیازی به تقلید از دیگران داره؟ من که هر چی سعی کردم شباهتی بین صدای استاد قمیشی و آقای چاوشی ندیدم.
 


- این صدایی که الان داری واقعی است یا ساخته خودت است. منظورم که صدایت را می سازی یا نه؟
 


این سوال دیگه توضیح هم لازم نداره.واقعا باید به خاطر این سوال از خوانندگان مجلتون پوزش بخواید!!!
 


- قبول داری که لنگه کفش آلبوم موفقی نبود؟
 

باز هم این سوال پیش می آید که آیا شما مدرکی دارید که این آلبوم موفق نبود؟ آیا صرفا شنیده شدن آهنگهای یک خواننده از داخل اتومبیل مردم ملاکی برای موفقیت یا عدم موفقیت یک خواننده است؟ پس در این صورت استاد شجریان هم هیچ آلبوم موفقی نداشته! من از شما می خوام که بدون داشتن هیچ مدرکی در مورد کارای کسی قضاوت نکنید. خیلی ها هستن که به خاطر آلبوم جدید محسن به ایشون علاقه مند شدند. اگر مخالفید به قسمت نظرات اون مصاحبه در سایت نگاهی بندازید.


 


- تا حالا به این فکر کرده ای که اگر کارت از همان ابتدا بصورت مجاز منتشر می شد، شاید به این درجه موفقیت و شهرت نمی رسیدی؟
 


این سوال واقعا بی معنیه. همه ما می دونیم که کاری که از صافی ارشاد رد بشه باید با خیلی از معیارهای ارزشی ایرانیان مطابقت کنه. حالا کاری نداریم که این کار درسته یا نه!اما می دونیم که تو کار با مجوز تغییراتی داده میشه که گاهی فرم اصلی آهنگ هارو تغییر میده. به همین خاطر کارای با مجوز از کارای بی مجوز کمتر به دل می شینن. به قول شهاب اکبری اون چیزی که از دل بر آید به دل نشیند.

 
سوالی که مدتهاست ذهن من رو مشغول کرده اینه که آیا مصاحبه برای چی صورت داده می شه؟مگر نه اینست که ما مصاحبه می خوانیم تا با شخصیت افراد متشخص بیشتر آشنا بشیم؟ یا شایدم معنای مصاحبه عوض شده!در ذهنمان دنبال جوابی برای این مسئله بگردیم.

محسن چاوشی

دوستان عزیز می خواهیم در مورد این مصاحبه به نقد بپردازیم .

امیدوارم از نقد من خوشتون اومده باشه .

منتظر نقد های شما هستم.


نوشته های دیگران()

بهرام رادان از محسن چاوشی تشکر ویژه ای کرد

مهدی اسماعیلی :: چهارشنبه 85/12/9 ساعت 8:27 صبح


بهرام رادان پس از دریافت سیمرغ بلورین بازیگری برای سنتوری روی صحنه رفت و گفت:
فیلمی فوق العاده ساختیم به نام سنتوری و من جزئی از کل بودم اما از داوران جشنواره تقاضا دارم پس از پایان جشنواره یک بار دیگر در خلوت خود سنتوری را ببینند.
من ممنونم از مهرجویی که نیازمند جایزه نیست
از محسن چاوشی - گلشیفته فراهانی - علیرضا بازل مدیر برنامه هایم و بقیه ماجرا را به مرتضی شایسته واگذار میکنیم که امیدوارم سنتوری برای مردم خوب پخش شود و ما جوابمان را از مردم بگیریم.
وقتی رادان از چاوشی نام برد تماشاگران حاضر او را با سوت و کف تشویق کردند.



زمانی هم که فرامرز فرازمند جایزه سیمرغ بلورین مردمی را برای این فیلم دریافت کرد و از بی اطلاعی گروه سازنده فیلم از مجوز نداشتن محسن چاوشی سخن گفت بخشی از حاضران در سالن با صدای بلند خندیدند.
برای محسن و هواداران محسن همین تشویق کافیست که نشان دهنده اقتدار و سربلندی محسن در این اثر است
همان خنده برای جناب فرازمند کافیست تا به اشتباه خود پی ببرد و بفهمد پایمال کردن حقوق دیگران آن هم کسی که موفقیت این فیلم مدیون صدای گرم اوست برای مردم غیر قابل قبول است و جامعه پذیرای اینگونه بهانه های بچه گانه نیست.
ولی ای کاش دیگر عوامل این فیلم هم معرفت بهرام رادان را داشتند و خستگی کار را به تن محسن نمیگذاشتند.






نوشته های دیگران()

جانم جانم جانم به فدایت محسن چاوشی

مهدی اسماعیلی :: سه شنبه 85/12/8 ساعت 4:27 عصر

سلام
بی هیچ مقدمه ای اصل کلاممو میگم
محسن چاوشی یه استثناس تو خوانندگی اما اونم تو زندگیش مثه ما یه فرد عادیه آدمی که مثه هرکسی دیگه ای هزارتا مشکل داره
هوادارای چاوشی هر کسی به هر نحوی یه خواسته ازش داره اما کسی تا حالا پرسیده محسن تو چه خواسته ای داری مثلا من خودم اول به هر دری زدم که با هاش ارتباط برقرار کنم تا ترانهامو بهش بدم و نظرشو بپرسم اما موفق نشدم اولش از چاوشی فاصله گرفتم اما بعدش با خودم گفتم اگه فقط منم تا باهام ارتباط برقرار کنه اما هزاران نفر مثه من هستن که هر کس به هر نحوی یه خواسته ازش داره نمیتونه که به همشون پاسخ بده آره فقط حرف آخر بگم نمی دونم که محسن این حرفارو میخونه یا نه اما میخوام به خودش بگم
محسن جان میدونم که تو هم تو زندگی یه فرد عادی هستی و مثه من و بقیه هزارتا مشکل داری اما هزارتا فرق با منو امثال من داری 1 ) اول محسن چاوشی هستی
2)هزارتا دیونه مثه من داری
...
اما بدون من دیگه خواسته ای از تو ندارم برام خودت کافی هستی
اما میخوام بدونی که تو مشکلاتت میتونی روی هوادارات حساب کنی یعنی اینبار
تو از ما هر چی دلت میخواد بخواه
شاید محسن چاوشی نباشیم اما وجود داریم


نوشته های دیگران()

چند Wallpaper جدید از محسن چاوشی

مهدی اسماعیلی :: سه شنبه 85/12/8 ساعت 9:17 صبح

چند Wallpaper جدید از محسن چاوشی (برای مشاهده سایز بزرگ روی عکسها کلیک کنید)








با تشکر از مدیریت سایت:
http://www.mc-song.com
حتما از این سایت دیدن فرمایید.
http://www.mchavoshifans.com

نوشته های دیگران()

مصاحبه جنجالی محسن چاوشی با ماهنامه نسیم

مهدی اسماعیلی :: سه شنبه 85/12/8 ساعت 9:5 صبح

مصاحبه جنجالی محسن چاوشی با ماهنامه نسیم

لینک دانلود pdf

مصاحبه به صورت تایپ شده نیز به زودی در سایت قرار خواهد گرفت


نوشته های دیگران()

مقاله ای در باره علی سنتوری از عطاءاللله مهاجرانی

مهدی اسماعیلی :: دوشنبه 85/12/7 ساعت 10:58 صبح

عطاء الله مهاجرانی


می خواستم درباره سینما؛ با نگاه به 40 ماهی که وزیر فرهنگ بودم بنویسم. مثل یک نمایشگاه نقاشی تابلو ها در برابرم قرار دارند. تابلوی فیلم ها، سینماگران و منتقدان؛ مخالفان... گفت وگویی با سینما گران؛ نویسندگان سینمایی... داشتم. روزنامه می خواندم، نوشته بود یک روزنامه نگار جوان اهل کردستان پنج سکه طلایی را که جایزه گرفته بود، به کودکان کرد تقدیم کرد... به سیف الله داد معاون سینمایی زنگ زدم، گفتم؛ ببین می توانی بهمن قبادی را پیدا کنی. دو برابر سکه هایی را که به کودکان کرد داده، به او اهدا کنیم...

سینماگری به دفترم آمد. یک شاخه گل رز قرمز مخملی درشت معطر دستش بود. گفت این یک شاخه گل یادتان می ماند، حق با آقای لیالستانی بود. نه تنها آن شاخه گل یادم مانده است، بلکه عطر همان گل در مشامم زنده است...

کیمیایی خودنویسش را به من داد. گفت رمان بنویس... وقتی رفت کارتابل را از روی میزم به کناری سراندم، کارتابل روی زمین افتاد...

اینها همه بماند. می خواهم چند سطری درباره مهرجویی بنویسم. برای من مهرجویی در سینما مثل شجریان در موسیقی است. با کارنامه شگفت انگیز بیست فیلم سینمایی در فاصله نزدیک به 40 سال عمرکاری، به قول حافظ؛

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف/که در شیشه بماند اربعینی

پس از اربعینی کار و تلاش و اندیشه؛ علی سنتوری- تا آنجا که می توانم با شناختی که از مهرجویی و کار او دارم؛ داوری کنم- می تواند یا می توانست اتفاق مهمی در سینمای ایران باشد. اگر تیتراژ فیلم «گاو» را به یاد بیاورید. در تیتراژ آمده بود؛ سنتور؛ داریوش مهرجویی،

حال پس از 38 سال مهرجویی «علی سنتوری» را ساخته است.

در برخی فیلم های پراهمیت مهرجویی؛ فرد در برابر قساوت اقتدار

فرو می ریخت. اقتدار لازم نیست لزوماى در شکل سیاسی آن تفسیر شود. می تواند وجهی فلسفی نیز داشته باشد یا وجهی اجتماعی. دایره مینا و آقای هالو و پستچی و گاو نمونه های این رویکردند. همیشه دوست داشتم مهرجویی فیلمی بسازد که فرد قربانی قساوت نشود. در برابر قساوت بایستد. مشد حسنی که به جای آن که گاو شود برود بگردد و کشنده گاوش را پیدا کند. مثل تنگسیر چوبک- نادری. به گمانم علی سنتوری بایستی چنین فیلمی باشد. ترانه فیلم با صدای چاووشی نیز همین را می گوید.

اگر چه هیچ کس نیومد/ سری به تنهایی ات نزد

اما تو کوه درد باش/ طاقت بیار و مرد باش

مهرجویی کمتر خودش را تکرار کرده است. همانگونه که فیلم «گاو» سرفصل تازه یی برای سینمای ایران شد. به اعتبار اندیشه یی که پشتوانه فیلم های مهرجویی است. به اعتبار این که او بیش از هر سینماگر دیگر ایرانی از ادبیات داستانی ایران و جهان بهره می گیرد. در پس فیلم های او نیز فیلمنامه هایی که او نوشته می توان نام های نویسندگان بزرگ ایران و جهان را سراغ گرفت...

سینماگری که با فلسفه و نقاشی و موسیقی آشنا است، چنان که مدتی پیش در نامه یی به بهانه سانسور چهل تکه از هامون نوشته بود. بار دیگر دچار نظارت شده است.

آیا این بار همان بختک که بر قهرمانان فیلم های مهرجویی فرود می آمد حال که دیده؛ مضمون فیلم دیگر شکنندگی فرد در برابر جامعه را تاب نمی آورد از زاویه یی دیگر سر بر آورده است؟

انگار حکایت همچنان باقی است. حکایت اهل فرهنگ و اهل ارشاد. به گمانم اگر علی سنتوری در جشنواره اکران هم نشود مهمترین فیلم سال سینمای ما و فراتر تاریخ سینمای ما خواهد بود تا بار دگر روزگار چون شکر آید.
دوستان عزیز برای محسن عزیز آرزوی موفقیت کنیم.
 

نوشته های دیگران()

آهنگ جدید محسن چاوشی با صدای مسعود اکبری

مهدی اسماعیلی :: دوشنبه 85/12/7 ساعت 9:36 صبح

تیتراژ فیلم سینمایی حفره با آهنگسازی محسن چاوشی و با صدای مسعود اکبری با دو کیفیت



با کیفیت MP3 128

::.حفره.::

با کیفیت WMA 64

::.حفره.::


نوشته های دیگران()

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بی دوست زندگی مرگه از محسن چاوشی
متن آهنگ متاسفم محسن چاوشی آلبوم سنتوری
حماسه ای بزرگ در راه است
نظر سنجی رای به محسن چاوشی
سنتوری بهرام رادان و محسن چاوشی کلیک کنید
مصاحبه جدید در باره آلبوم سیزده
آخرین خبر از آلبوم 8
آلبوم هشت
هشت نام آلبوم جدید
مصاحبه چاپ شده در مجله اتفاق نو
کلیپ فلش ترانه ناز از محسن چاوشی
والپیپر جدید از محسن چاوشی
دوتا عکس جدید از محسن چاوشی
مصاحبه محسن چاووشی با مجله تازه
مصاحبه جنجالی با محسن چاوشی و حرفهای وی در مورد آلبوم یه شاخه نی
[همه عناوین(127)][عناوین آرشیوشده]

About Us!
آرشیو 1 - طرفداران و دوستداران  چاوشی
مهدی اسماعیلی
اگه دلت گرفته از خیلی ها یه سر به وبلاگ ما بیا (محسن چاوشی)
Link to Us!

آرشیو 1 - طرفداران و دوستداران  چاوشی

Hit
مجوع بازدیدها: 484990 بازدید

امروز: 2 بازدید

دیروز: 12 بازدید

Day Links
چت روم طرفداران محسن چاوشی [758]
انجمن گفتگو طرفداران و دوستداران محسن چاوشی [337]
[آرشیو(2)]


Notes subjects


آلبوم جدید چاوشی[2] . محسن چاوشی[2] . وبسایت چاوشی[2] . وبسایت رسمی محسن چاوشی . وبسایت محسن چاوشی . مصاحبه جدید در باره آلبوم سیزده . آلبوم جدید محسن چاوشی s1.picofile.com/myprofile/Pictures/weblo . سنتوری بهرام رادان و محسن چاوشی کلیک کنید . محسن جاوش .

Archive


اعتراض به ندادن مجوز به آثار محسن چاوشی
flash clip
مصاحبه ها
آرشیو 1
آرشیو 2
آرشیو 3
آرشیو 4
آرشیو 5
آرشیو 6
آرشیو 7
آرشیو 8
آرشیو 9
آرشیو 10

links
.: شهر عشق :.

LOGO LISTS






In yahoo

یــــاهـو

My music

Submit mail