سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در راه اسلام، برادری تازه را به دوستی بگیرد، خداوند در بهشت، برایش بُرجی از گوهر می سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
انگیزه های دشمنی با محسن چاووشی - طرفداران و دوستداران چاوشی
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
انگیزه های دشمنی با محسن چاووشی

مهدی اسماعیلی :: یکشنبه 86/7/1 ساعت 11:29 صبح

سلام خدمت همه ی هواداران عزیزو دوست داشتنی محسن چاووشی


پخش شدن آهنگ زخم کمی تلخ بود , به خواسته ی دوستان ساکت میمانیم و تماشا میکنیم , چیزی نمیگوییم. امیدوارم این تراژدی خنده دار پایان خوشی را در پی داشته باشد.
امروز که برای شما مینویسم خطری یک شاخه نیلوفر را تهدید نمیکند و همچنان امیدوار چشم به آن دور دوختیم بلکه آینده ایی خوش در انتظار ما باشد

ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید

<- onload= بزرگ ترین سایت تفریحی <->" src="http://i22.tinypic.com/s4z59g.gif" border=0>

دوستان یک نکته را نباید نادیده گرفت که آدمهای بزرگ دشمنان زیادی دارند که برای سو استفاده از آنها دندان تیز کرده و برای سقوط آنها لحظه شماری میکنند....محسن چاووشی بزرگ است آنقدر بزرگ که تا حتی به یدک کشیدن نام او برای هر شخصی به آن شخص چه حقیقی و چه حقوقی اعتبار میبخشد؛ طبیعی است که درچنین شرایطی اوهیچگاه  از گزند این افراد سود جو در امان نمیباشد و انها نیز هیچوقت از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به او کوتاهی نمیکنند.


یک امر کاملا واضح و در طول این چند سال به اثبات رسیده که محسن چاووشی مورد بی مهری از سوی بسیاری قرار گرفته ماجرای تلخ آلوم لنگه کفش و پخش شدن ناخواسته اش آنهم در ماه محرم و حتی قبل تر از آن لو رفتن تمامی ماکت های آلبوم کفتر چاهی و به سرقت رفتن بسیاری از تک آهنگهای او در قالب آلبومی که نامش را خودکشی ممنوع نامیدند و حتی سهل انگاری مسولان سنتوری در حفظ و نگهداری از آثاری نظیر سنگ صبور و خیانت آن هم در آستانه پخش آلبوم متاسفم دلیلی شد تا سیر ناکامی های محسن چاووشی یه تکامل برسد و تلاشهای وی برای اثبات خود و پیوستن به جرگه ی خوانندگان مجاز همچنان بی ثمر باقی ماند.


امروز 1 سال است محسن چاووشی خود را از حاشیه ها دور کرده و حتی پاسخی به ماکت هایی که از 5 آهنگ او در زمستان سال گذشته به سرقت رفته نداده و مصمم با قدرت مسیری را پیش گرفته که امروز امیدوار چشم به افق دوخته, اما او هنوز دشمنان نظر تنگ زیادی را در پشت اسم بزرگ چاووشی با خود به همراه دارد, که انگیزه های دشمنی ها علیه محسن چاووشی را میتوان از جهات دیگر هم مورد بررسی قرار داد که نکته ایی که بیشترازبقیه ی دلایل به چشم می آید شاید میتوان به  باج ندادن چاووشی به آدمهای سود جوو پله نشندنش برای بالا رفتن هر ناکسی  اشاره کرد , او همیشه برای کارهایش احترام قایل بود و هست همه جا بر این نکته تاکید دارد که ارزش و اعتباریک هنرمند به آثاریست که تولید میکند.


چاووشی خیلی زود به اشتباهات گذشته اش پی برد و راهش را از بسیاری جدا کرد که این خود مزید بر علت شد تا دوستانی که در ظاهرخیرخواهش بودند به یکباره وقتی دیدند او راه درست را پیدا کرده , چشم تنگ از پیشرفت و محبوبیت بیش از اینش از هیچ کاری برای به زیر کشیدن چاووشی کوتاهی نکردند.


زخم لو رفت و یا به سرقت برده شد من یک عذر خواهی به عوامل فیلم سنتوری بدهکارم که ناخواسته انگشت اتهام به سوی آنها بالا برده شد که گویا دوستان ما و عوامل فیلم هیچ نقشی در این کار نداشتند..


امیدوارم دوستان ما در سایت ها وبلاگ ها که بیشتر شما عزیزان از دوستان نزدیک من هستید با سایت و محسن چاووشی همکاری کنید و پخش و تکثیر آثاری  مسروقه آن هم  به این شکل که حتی تنظیم نهایی کار هم نیست را دیگر ادامه ندهید, چه خوب که دست در دست یکدیگر برای تکامل و پیشرفت موسیقی پاپ ایران کمک کنیم و آن را ازین شکل و فرمی که دارد ومیبینید چگونه اینروزها به ابتذال کشیده شده و هیچ نظارتی بر این همه کار ضعیف و بی معنا بدون هیچ بار فرهنگی , نجات دهیم نا بلکه ماهم روزی در ایران موسیقی تولید کنیم که در بازار جهانی جایی برای عرض اندام داشته باشد و از این همه عقب ماندگی رهایی یابیم و به افرادی نظیر محسن چاووشی که اعتبار موسیقی پاپ  در داخل مرزهای ایران عزیزمان هستند افتخار کنیم.


 

دوستان به امید خدا و یاری و حمایت همه ی شما عزیزان آلبوم فوق العاده ی یک شاخه نیلوفر به زودی به بازار عرضه میشود که امیدواریم اینبار بتوانیم نام مجاز را در کنار چاووشی به یدک بکشیم
 
با تشکر از
 

نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بی دوست زندگی مرگه از محسن چاوشی
متن آهنگ متاسفم محسن چاوشی آلبوم سنتوری
حماسه ای بزرگ در راه است
نظر سنجی رای به محسن چاوشی
سنتوری بهرام رادان و محسن چاوشی کلیک کنید
مصاحبه جدید در باره آلبوم سیزده
آخرین خبر از آلبوم 8
آلبوم هشت
هشت نام آلبوم جدید
مصاحبه چاپ شده در مجله اتفاق نو
کلیپ فلش ترانه ناز از محسن چاوشی
والپیپر جدید از محسن چاوشی
دوتا عکس جدید از محسن چاوشی
مصاحبه محسن چاووشی با مجله تازه
مصاحبه جنجالی با محسن چاوشی و حرفهای وی در مورد آلبوم یه شاخه نی
[همه عناوین(127)][عناوین آرشیوشده]

About Us!
انگیزه های دشمنی با محسن چاووشی - طرفداران و دوستداران  چاوشی
مهدی اسماعیلی
اگه دلت گرفته از خیلی ها یه سر به وبلاگ ما بیا (محسن چاوشی)
Link to Us!

انگیزه های دشمنی با محسن چاووشی - طرفداران و دوستداران  چاوشی

Hit
مجوع بازدیدها: 485615 بازدید

امروز: 5 بازدید

دیروز: 18 بازدید

Day Links
چت روم طرفداران محسن چاوشی [758]
انجمن گفتگو طرفداران و دوستداران محسن چاوشی [337]
[آرشیو(2)]


Notes subjects


آلبوم جدید چاوشی[2] . محسن چاوشی[2] . وبسایت چاوشی[2] . وبسایت رسمی محسن چاوشی . وبسایت محسن چاوشی . مصاحبه جدید در باره آلبوم سیزده . آلبوم جدید محسن چاوشی s1.picofile.com/myprofile/Pictures/weblo . سنتوری بهرام رادان و محسن چاوشی کلیک کنید . محسن جاوش .

Archive


اعتراض به ندادن مجوز به آثار محسن چاوشی
flash clip
مصاحبه ها
آرشیو 1
آرشیو 2
آرشیو 3
آرشیو 4
آرشیو 5
آرشیو 6
آرشیو 7
آرشیو 8
آرشیو 9
آرشیو 10

links
.: شهر عشق :.

LOGO LISTS






In yahoo

یــــاهـو

My music

Submit mail