سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه آینه‏اى است تابناک ، و پند روزانه ترساننده‏اى از غل و غش پاک ، و تو را در ادب کردن نفس بس که دورى کنى از آنچه نپسندى از دیگر کس . [نهج البلاغه]
آوای باربد را بهتر بشناسیم . - طرفداران و دوستداران چاوشی
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
آوای باربد را بهتر بشناسیم .

مهدی اسماعیلی :: چهارشنبه 86/4/27 ساعت 11:38 صبح

به هر حال چاووشی با هاله ای سنگین از شایعه و شنیده ها در اطراف نامش، این روزها سخت به دنبال سامان دادن به یک آلبوم جدید است؛ آلبومی که قرار است با کسب مجوز و به صورت مجاز در دسترس هوادارنش قرار بگیرد.

اسم این آلبوم «یک شاخه نیلوفر» است و قرار بود در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران (اواسط اردیبهشت ماه) منتشر شود، اما به دلیل مشکلات حاشیه ای، چاووشی هنوز موفق نشده که آلبوم خود را برای انتشار آماده کند.

ادامه متن بالا در ادامه مطلب درج شده است .

گرفتن مجوز صدای این خواننده و پخش مجاز این آلبوم، البته کار سختی بود که خود محسن هرگز موفق به این کارنشد، ولی سرانجام شرکت «آوای باربد» با ارتباطات خوب خود و نفوذی که در مرکز موسیقی اداره ارشاد اسلامی دارد، موفق به این کار شده است.


گرفتن مجوز و انتشار دو آلبوم از کارهای «داریوش رفیعی» (خواننده چهار دهه پیش) و وعده انتشار آلبوم جدید «فرامرز اصلانی»، از برگ های برنده «آوای باربد» به حساب می آیند. شرکت «آوای باربد» پیش از این هم آلبوم های جالب توجه بسیاری را منتشر کرده است؛ آثاری که قبلا در بازار ایران بی سابقه یا کم سابقه بودهاند: آلبوم هایی از «عبدالحلیم حافظ» و «عمر خیرت» (خوانندگان مشهور مصری)، اریک کلپتون، ریچی بلکمور، اینگوی مالمستین، آندره آ بوچلی، اِرا، سکرت گاردن، علیحان (دودوک نواز آذربایجانی) و... یا موزیک متن فیلم هایی مثل: گلادیاتور، مصائب مسیح، ماتریکس و... از جمله آثاری هستند که در برابر دیدگان حیرت زده ناشران دیگر، با نام «آوای باربد» به بازار موسیقی فرستاده شدند.

البته مجموعه آثار دوست داشتنی این شرکت، گاهی هم انتقاد برانگیز بوده اند. از جمله انتشار بی اجازه منتخبی از آثار گروه «Axiom of Choice» تحت عنوان آلبوم «واقعه»، یا کتاب «زمزمه های یک شب سی ساله» منتخب سروده های «ایرج جنتی عطایی» که به گفته شاعر، آن هم بدون اجازه به بازار آمده است.

ضمن اینکه بخشی از آلبوم های منتشر شده توسط این شرکت، آثار غیر ایرانی هستند که با کمترین هزینه ممکن و در غیاب قانون کپی رایت، سود سرشاری نصیب شرکت می کنند! سودی که شرکت های دیگر انتشار آثار موسیقی نیز از آن غافل نیستند.

دایره تلاش های این شرکت برای کسب مجوز پرفروش ها به جایی رسید که کمی پس از مرگ «ویگن»، باربدی ها اعلام کردند می خواهند منتخبی از کارهای این خواننده قدیمی ایرانی را منتشر کنند.


روی جلد آلبوم حامی اما در حالی که در این مدت بارها چند ترانه مشخص ویگن از رادیو و تلویزیون دولتی ایران پخش شده بود، آن ها موفق به این کار نشدند. در عوض، گرفتن مجوز و انتشار دو آلبوم از کارهای «داریوش رفیعی» (خواننده چهار دهه پیش) و وعده انتشار آلبوم جدید «فرامرز اصلانی»، از برگ های برنده «آوای باربد» به حساب می آیند.

آلبوم اخیر «دل مشغولی ها» نام دارد و فرامرز اصلانی با موزیک هایی از «آرمیک» منتخبی از آثار قدیم و جدید خود را در آن عرضه خواهد کرد.

یکی دیگر از مهم ترین آلبوم های آینده «آوی باربد» که مخاطبان هم برای شنیدنش بی تابی می کنند، کاست مجاز «محسن نامجو» است. ا

ین شرکت موفق شده مجوز آثار نامجوی محبوب را هم بگیرد و همین روزها آلبوم «ترنج» نیز با آثاری که از اشعار کلاسیک در آن ها استفاده شده، منتشر خواهد شد.

از دیگر آثار در دست انتشار باربد باید از این ها نام برد: «برگ و باد» با صدای «محمدرضا هدایتی» بازیگر مجموعه های طنز عامه پسند تلویزیون ایران، «اسیر» اولین آلبوم «علیرضا قمیشی» (پسر سیاوش قمیشی که در شیراز زندگی می کند و مورد غضب پدر مشهورش است!)، «زمزمه های یک شب سی ساله» شعرخوانی با صدای ایرج جنتی عطایی، «فقط نگاه می کنم» آلبوم جدید «حامی»، «پیاده روهای پاریسی» عاشقانه های «Gary Moore»، دو آلبوم از «Leonard Cohen»، دو آلبوم موزیک سرخپوستی و چند آلبوم غیر غیر ایرانی دیگر که طبق معمول بدون توجه به قانون حقوق سازنده، یعنی همان کپی رایت معروف، عرضه خواهند شد.


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بی دوست زندگی مرگه از محسن چاوشی
متن آهنگ متاسفم محسن چاوشی آلبوم سنتوری
حماسه ای بزرگ در راه است
نظر سنجی رای به محسن چاوشی
سنتوری بهرام رادان و محسن چاوشی کلیک کنید
مصاحبه جدید در باره آلبوم سیزده
آخرین خبر از آلبوم 8
آلبوم هشت
هشت نام آلبوم جدید
مصاحبه چاپ شده در مجله اتفاق نو
کلیپ فلش ترانه ناز از محسن چاوشی
والپیپر جدید از محسن چاوشی
دوتا عکس جدید از محسن چاوشی
مصاحبه محسن چاووشی با مجله تازه
مصاحبه جنجالی با محسن چاوشی و حرفهای وی در مورد آلبوم یه شاخه نی
[همه عناوین(127)][عناوین آرشیوشده]

About Us!
آوای باربد را بهتر بشناسیم . - طرفداران و دوستداران  چاوشی
مهدی اسماعیلی
اگه دلت گرفته از خیلی ها یه سر به وبلاگ ما بیا (محسن چاوشی)
Link to Us!

آوای باربد را بهتر بشناسیم . - طرفداران و دوستداران  چاوشی

Hit
مجوع بازدیدها: 485333 بازدید

امروز: 31 بازدید

دیروز: 35 بازدید

Day Links
چت روم طرفداران محسن چاوشی [758]
انجمن گفتگو طرفداران و دوستداران محسن چاوشی [337]
[آرشیو(2)]


Notes subjects


آلبوم جدید چاوشی[2] . محسن چاوشی[2] . وبسایت چاوشی[2] . وبسایت رسمی محسن چاوشی . وبسایت محسن چاوشی . مصاحبه جدید در باره آلبوم سیزده . آلبوم جدید محسن چاوشی s1.picofile.com/myprofile/Pictures/weblo . سنتوری بهرام رادان و محسن چاوشی کلیک کنید . محسن جاوش .

Archive


اعتراض به ندادن مجوز به آثار محسن چاوشی
flash clip
مصاحبه ها
آرشیو 1
آرشیو 2
آرشیو 3
آرشیو 4
آرشیو 5
آرشیو 6
آرشیو 7
آرشیو 8
آرشیو 9
آرشیو 10

links
.: شهر عشق :.

LOGO LISTS






In yahoo

یــــاهـو

My music

Submit mail